Одразу двох кандидатів розшукує компанія «Фармаксі», яка займається клінічними дослідженнями та розробляє IT-системи для збору даних. Зокрема, менеджера з розвитку бізнесу та менеджера з продажів у Києві.
Як повідомили #NGO #Farmatik у прес-службі компанії, заробітна плата потенційних фахівців може становити до 20 тисяч гривень. Також розглядають кандидатів й з інших міст України, з можливим переїздом.
Детальніше про компанію «Фармаксі» та розробку IT-системи
Компанія «Фармаксі» займається клінічними дослідженнями та розробляє IT-системи для збору даних в рамках клінічних досліджень. Це система електронного збору даних OnlineCRF, яка займає впевнені позиції на локальному ринку та використовується великими транснаціональними фармкомпаніями. Відтак, прийшов час для активного просування системи OnlineCRF в країнах Європи і Північної Америки.
Система OnlineCRF є веб-додатком, який має ряд унікальних характеристик, що дозволяють компанії «Фармаксі» вигравати тендери на постачання таких систем і бути попереду конкурентів.
Ми впевнені, що український IT-продукт є кращим, ніж індійський і румунський аналоги. Також OnlineCRF за своїми характеристиками є кращим, ніж велика кількість західних розробок.
Як стати частинкою команди «Фармаксі»
Якщо Вас цікавить ідея бути причетним до розвитку українського інтелектуального та інноваційного продукту, і Ви хочете разом з нами довести, що Україна може експортувати не тільки сталь і зерно, тоді приєднуйтесь до нашої команди.
Менеджер з розвитку бізнесу (B2B, експортний напрям)
Вимоги:
- вища освіта, досвід роботи в продажах або маркетингу - від 2 років;
- розуміння відмінностей розвитку бізнесу з надання послуг і продуктів для B2B і B2C;
- розуміння принципів розробки промо-матеріалів (презентація, листівка, веб-сайт, банер, виставковий стенд);
- розуміння принципів інтернет-реклами і способів таргетингу;
- розуміння принципів відстеження ефективності рекламних кампаній;
- навички ведення переговорів, проведення презентацій. Уміння будувати довгострокові відносини;
- відмінне знання російської, української та англійської мови;
- ПК - дуже впевнений користувач.
Обов'язки:
- розвиток каналів просування на цільових ринках;
- робота з цільовою аудиторією, визначення пріоритетних напрямків розвитку IT-продуктів;
- побудова і розвиток довгострокових відносин з клієнтами;
- розвиток інтернет-маркетингу, електронних каналів комунікації з клієнтом;
- керівництво розробкою промо-матеріалів (постановка завдань і контроль);
- участь в розробці рекламних матеріалів з текстом і відеоконтентом, який продає;
- підготовка до виставок, участь в них, спілкування з потенційними клієнтами.
Ми пропонуємо:
- комфортне місце роботи, оплачені канали зв'язку;
- допомога в перші місяці і час на ознайомлення з системою OnlineCRF. Надамо інформацію про індустрію клінічних досліджень, існуючі конкуруючі продукти;
- ми готові відкрити важливі властивості системи, її переваги, сфери застосування і будь-яку іншу інформацію, яка може бути затребувана потенційним клієнтом;
- роботу серед професійних і вмотивованих співробітників;
- можливість кар'єрного росту (ми швидко ростемо), зростання зарплати відповідно до зростання професіоналізму;
- шанобливе і доброзичливе ставлення керівництва, готовність виділяти фінансові ресурси на промо-активності, відкритість до пропозицій.
Умови роботи:
- Повний робочий день.
- Офіційне працевлаштування.
- Відпустка по КЗпП.
- Щорічна індексація заробітної плати.
- Відмінний колектив. Депресивних особистостей на роботу не беремо. У нас добре всім, хто доброзичливий і готовий допомогти.
Заробітна плата: від 20 000 грн (на руки, без урахування премії), ЗП на випробувальний термін - 15 000 грн
Менеджер з продажів (B2B, export sales)
Вимоги:
- англійська мова - відмінний рівень усних і письмових навичок;
- досвід роботи в B2B продажах (бажано дорогих товарів / послуг) - від 2 років;
- розуміння відмінностей ведення переговорів для B2B і B2C продуктів;
- чудові комунікативні навички, здатність легко встановлювати контакт як в телефонному режимі, так і в безпосередньому спілкуванні;
- націленість на результат: бажання до перемог і особливі переживання від кожної закритої угоди;
- аналітичні навички: здатність виявити людей, які приймають рішення, розвивати і збагачувати внутрішню базу контактів;
- здатність вразити співрозмовника з першої зустрічі і привернути увагу до продукту;
- навички ведення переговорів, вміння будувати довгострокові відносини.
Обов'язки:
- робота з існуючою клієнтською базою і її розширення;
- відповіді на вхідні запити клієнтів, уточнення потреби, формування комерційної пропозиції;
- побудова і розвиток довгострокових відносин з клієнтами;
- підготовка до виставок, участь в них, спілкування з потенційними клієнтами;
- формування списку клієнтів, що мають зацікавленість у продукті, і особисті зустрічі з ними в країнах Європи;
- участь в галузевих виставках та інших заходах, робота з розширення мережі знайомств і потенційних клієнтів.
Ми пропонуємо:
- комфортне місце роботи, оплачені канали зв'язку;
- допомога в перші місяці і час на ознайомлення з системою OnlineCRF. Надамо інформацію про індустрію клінічних досліджень, існуючі конкуруючі продукти;
- ми готові відкрити важливі властивості системи, її переваги, сфери застосування і будь-яку іншу інформацію, яка може бути затребувана потенційним клієнтом;
- роботу серед професійних і вмотивованих співробітників;
- можливість кар'єрного росту (ми швидко ростемо), зростання зарплати відповідно до зростання професіоналізму;
- шанобливе і доброзичливе ставлення керівництва, готовність виділяти фінансові ресурси на промо-активності, відкритість до пропозицій.
Умови роботи:
- Повний робочий день.
- Офіційне працевлаштування.
- Відпустка по КЗпП.
- Щорічна індексація заробітної плати.
- Відмінний колектив. Депресивних особистостей на роботу не беремо. У нас добре всім, хто доброзичливий і готовий допомогти.
Заробітна плата: від 15 000 грн (на руки, без урахування премії), ЗП на випробувальний термін - 12 000 грн.
Цікаво? Що далі? - Пиши або телефонуй!
Якщо Вас зацікавила одна з вакансій, просимо звертатися за детальнішою інформацією та узгодженням співбесіди за тел.: +38 099 017 93 03 або e-mail: cogoodok@gmail.com (Ольга).